Grafica etichete dress - fotografie de produs
O Grafica etichete (design etichete) care va vinde este una care va performa din perspectiva a trei dimensiuni: impact vizual, impact rational si impact emotional. In consecinta, pasul urmator consta in a schita concepte de grafica de etichete, adica cum iti propui sa fie etichetele tale din punct de vedere vizual si functional, astfel incat sa fie cat mai aproape de asteptarile clientilor tai.
O grafica etichete corecta este una care nu promite nici mai mult, dar nici mai putin decat ce poate sa ofere produsul. Vizual, o grafica etichete trebuie sa se refere corect la: forma, culori, logoul marcii, imagini cu ingredientele din care este fabricat produsul, sugestii de prezentare care arata cum se utilizeaza produsul, texte informative sau emotionale, etc
Beneficiile rationale (functionale) si cele emotionale transmise in mod creativ printr-o grafica etichete corecta trebuie sa fie relevante pentru cumparatorii produsului respectiv. Valoarea suplimentara, legata de un design de ambalaje bun, este data si de diferentierea ambalajului tau fata de ceea ce prezinta concurenta ta in materie de grafica etichete (design etichete).